piątek, 27 lutego 2015

Niesamowity pokój zabaw dla 4 wnuczek...

Ostatnio dużo pisałam... więc dziś więcej zdjęć...

Znalazłam prześliczny pokoik, który stworzyli dla swych wnuczek cudowni dziadkowie... Sami zobaczcie... Mnie najbardziej zauroczył oczywiście domek do zabawy w pokoiku... dlatego najwięcej jego zdjęć...

POKOIK







I DOMEK DO ZABAWY W POKOIKU

      




CHCECIE ZAJRZEĆ DO ŚRODKA ?

    



PROSZĘ BARDZO...





   




 JAK POWSTAWAŁO TO CUDO









CHYBA KAŻDY CHCIAŁ MIEĆ TAKICH DZIADKÓW...

FOTO:

9 komentarzy:

  1. Mieć takich kochających dziadków to prawdziwy skarb.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieć takich kochających dziadków to prawdziwy skarb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku sama bym w takim pokoju zamieszkała, a domek przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudni dziadkowie sam chciałbym kiedyś zrobić coś podobnego dzieciom jeśli w przyszłości będę je miał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też marzyłam o takim dla moich pociech, ale niestety mamy za mało miejsca... :/

      Usuń
  5. No boski! Chyba powinnam to pokazać moim rodzicom - może ich zainspiruje i Majci też coś takiego zrobią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi po to istnieje ten blog.... do inspirowania....

      Usuń