wtorek, 21 kwietnia 2015

Pytanie...

Nie raz zastanawiam się nad waaażnym pytaniem.... Chodzi o wybór zabawek... Wszystkie, które zamawiam są zabawkami, które mi się podobają, które chętnie podarowałabym bliskim, lub oddała własnym dzieciom...

A teraz takie pytanie kieruję do was.... Jakie zabawki chętnie widzielibyście w naszym sklepie... Co byście kupili... czym wasze dzieci chętnie by się bawiły i sprawiłoby im to wielką radość.... dzięki jakim zabawkom najczęściej pojawia się uśmiech na ich twarzach ?


Pamiętamjak błam mała i mama przywiozła z Francji katalog gruuuubyy.... z ubraniami, bielizną i na końcu były zabawki.... ach godzinami siedziałyśmy z siostrą nad nim i kartkowałyśmy... 


"- Ja chcę to... 

- A ja to... 
- Ja chcę to...
- Nie możesz tego chcieć, bo ja już to chcę... "

Oto link do katalogu jednego z naszych producentów.... Powiedzcie, co Wam się podoba.... zamieńcie się na chwilkę w dzieci....




1 komentarz: