piątek, 13 marca 2015

WOOD szczęścia

Dziś chciałam wam pokazać dwa mebelki, polskiego projektanta, które mnie zauroczyły... a o dziwo natknęłam się na nie na zagranicznej stronie...

Pierwszy z nich to cudna szafa.... Bardzo prosta, może nie powiedziałabym siermiężna, czy prymitywna, ale może bardziej minimalistyczna... Kolor dodaje jej uroku, lekkości i wdzięku... Wprost do pokoiku małej dziewczynki.. Prześliczna....







Drugi mebelek, który chętnie umieściłabym w pokoiku mojej córci to ta półeczka... Znów te pastelkowe kolory, nawet róż, którego się wystrzegam jest tu idealny....





Zdjęcia ze strony projektanta i producenta woodszczescia oraz:

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne mebelki. Pewnie zaraz cena mnie porazi i dlatego spotkałaś się z nimi na zagranicznych stronach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne tak zwłaszcza, że z tego co się orientowałam robione są na zamówienie...

      Usuń