piątek, 9 stycznia 2015

Powitanie z inspiracją

Troszkę chciałam zmienić ten blog, ze względu na to, że ostatnio moje życie zupełnie się pozmieniało. Ze względu na to, że urodziłam dwójkę ślicznych dzieciątek i to one zaprzątają teraz, a w sumie od 3 lat moje myśli.... Ze względu na to, że powstał, wreszcie, upragniony sklepik… Po dłuuuuugich staraniach, wylewaniach potu, zjedzonych paznokciach, zużytych do cna nerwów… Powstał nasz wymarzony sercem tworzony sklepik…

Zachęcam wszystkich rodziców, babcie, ciocie, każdego komu uśmiech dziecka nie jest obojętny, a jest znudzony tandetą, wszechobecnym plastikiem (w złym tego słowa znaczeniu). Wszystkich, którzy szukają oryginalnych i nie banalnych produktów dla dzieci.

Wiedzcie, że staram się, żeby towar naprawdę był ciekawy, ładny o oryginalnych wzorach i najwyższej jakości. Sama mam dzieci i oddałabym im wszystko co najlepsze i takie produkty chcę posiadać w swojej ofercie… To przecież dla nich stworzyłam tą firmę…

Kolory Marzeń to bezpieczne, ekologiczne i edukacyjne zabawki, ale nie tylko, Kolory Marzeń to również produkty do spania, produkty do karmienia, dekoracje do pokoju dziecięcego, a w przyszłości mam zamiar powiększyć ofertę o książeczki, artykuły szkolne, sportowe i inne...

Niech ten blog, nie będzie reklamą, ale inspiracją, innym spojrzeniem na dziecko, dzieciństwo i wszystko co z nimi związane... Nie chcę zmieniać charakteru bloga, na pewno będzie utrzymany w tej samej tonacji, w końcu ja niewiele się zmieniłam...

Na dziś cudny pokoik Olivi i Emmy mieszkających w Szwecji.


 

 

 

  


 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz